Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
July 3, 2010
Image Size
671 KB
Resolution
500×3500
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
4,067
Favourites
151 (who?)
Comments
74
Downloads
55
×
TraumaTeam: Fun with Diagnosis by Umberon9 TraumaTeam: Fun with Diagnosis by Umberon9
Holy crap! An entire comic without swearing! Instead, you get a perverted joke about boobs. EVERYONE WINS!

Okay, this one has absolutely nothing to do with diagnosis (hence the asterisk). So, kinda like with Orthopedics, this one is more "Fun with Gabriel Cunningham". But Gabe is awesome so it all works out.

Darnell the nurse strikes again!

EDIT: Oh, wow... the third panel... um, apparently Gabe is one of those "special" people who has thumbs on the same side of both hands. I'll fix that. One day. Maybe.
Add a Comment:
 
:icontcgeek:
It's been so long, but I needed to tell you how much i still bust a fucking gut at these. You are so much awesome.
Reply
:iconumberon9:
aaaah same~ they're really old and not drawn very well, but I still look back at them pretty fondly, ahaha :3 thank you!
Reply
:icondecepticon9000:
Decepticon9000 Aug 22, 2013  Hobbyist Artist
Oh my God! XD My dad was like, "What's with the slut?" "Daaaaad... She ain't a slut,."
Reply
:iconnanie93:
I remember this case lol. Love this!
Reply
:iconvamp-loid:
Vamp-loid Mar 4, 2013  Hobbyist General Artist
Seriously, the way she says "Oh Doctor...*cough cough*" is so suggestive! The fact that she's single doesn't (or does it?) help Gabe's case.

THOSE BREASTS. ONLY POSSIBLE IN ANIME. AND HENTAI. :iconwthplz:
Reply
:iconlyokostar:
LyokoStar Dec 9, 2012  Student General Artist
*five hours later* *still laughing*
Reply
:iconhanziechu:
Hanziechu Sep 7, 2012  Hobbyist Digital Artist
:'D Read this for like the fifth time, and it just gets funnier
Reply
:icongaarasdaughter:
GaarasDaughter Mar 3, 2012  Student General Artist
haha Oh I love that one!
Gabe: Hmm...That low neckline is starting to draw my attention...
Question: "IS THIS AN ABNORMALITY?"
Me: GABE YOUR SUCH A PERV YES ITS AN ABNORMALITY!!! *clicks yes*
GAME OVER
Gabe: so thats how its supposed to be...Why did I think It'd be any different this time?..

Reply
:iconumberon9:
pfft

oh gabe u crazy perv
Reply
:icongaarasdaughter:
GaarasDaughter Mar 6, 2012  Student General Artist
haha yeah I know right ;P
Reply
Add a Comment: